חדשות "חרדים 24", אפליקציית החדשות המובילה של העולם החרדי. את כל הפרטים החשובים אודות האפליקציה הפופולארית, תוכלו למצוא בכתבה הבאה.

יתרונות אפליקציית חדשות "חרדים 24"

היום יש המון אתרי אינטרנט ואפליקציות שונות, שמנסים כל אחד ואחת מהם, לתפוס את תשומת ליבינו. יש המון דיווחים והתרחשויות, ולא תמיד קל להבין איזה מקור הוא הכי אמין, ועל מה שווה לבזבז זמן ולהקדיש מחשבה. אפליקציות ויישומונים שמותקנים בניידים גורמים לכך שבמקום שהציבור יצטרך לחפש את המידע, המידע פשוט יגיע אליו, ישירות לכיס. זה מאפשר לשמוע חדשות, לקרוא כתבות, ולהיות מדווחים בעדכונים הכי חדשים ומעניינים, והכל בלחיצת כפתור פשוטה ובלי הרבה מאמץ. אם חיפשתם במשך הרבה זמן מקור שמרכז את כל המידע שאתם רוצים לדעת, בלי יותר מדי התעסקות, אפליקציית "חרדים 24" היא בדיוק בשבילכם.

התניידות פשוטה ונוחה

תוך שימוש בממשק פשוט וידידותי למשתמש, היישומון החכם מקבץ לכל חרדי את כל החדשות האחרונות, באופן קל, מהיר, וישירות למכשיר הנייד.

למי מיועדת אפליקציית חדשות "חרדים 24"?

האפליקציה ייעודית לציבור החרדי בארץ. ומאגדת לתוכה כתבות, דיווחים ופרשנויות מתוך מגוון רחב של אתרי אינטרנט לציבור הדתי. בין היתר, תוכלו למצוא שם עדכונים מהאתרים: "בחדרי חרדים", "רוטר.נט", "קוקר חדשות", "חרדים 10", "JDN" ועוד. בנוסף, האתר מקושר גם לשידורים החיים דרך האינטרנט של תחנות הרדיו הגדולות של הציבור החרדי. ובניהן: "רדיו קול חי", "רדיו קול ברמה", "רדיו טוקר FM" ורדיו גלי ישראל. שמיעת מוזיקה, או ראיונות עם פוליטיקאים. הכל מקובץ למקום אחד, בכמה נגיעות.

באתר תוכלו למצוא גם מבחר רחב של שיעורי תורה שמוצעים לציבור. "חרדים 24" מתהדר בממשק נגיש ולא מסובך, כך שכל מי שמבקש להתעדכן בנעשה ברחובה של עיר- יוכל, בקלות, פשטות, ובמהירות. ניתן להוריד אותו דרך חנות "Google Play" במכשירי אנדרואיד. בנוסף יש לציין שהאפליקציה מותאמת עבור רוב סוגי המכשירים הניידים- לסמארטפון וגם לטאבלט.

חדשות חרדים 24
חדשות חרדים 24 צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *