נדנדע. מחפשים מתנה לילדים ליום ההולדת או לחג המתקרב? יש לנו המלצה מצויינת. הכירו את "נדנדע"- משחק מחשב ישראלי חדשני, שמעניק לילדים חוויות למידה ופיתוח יכולות בצורה שלא הכרתם- וכמובן, הכל על טהרת החיבור לרוח העולם היהודי ושומר המסורת.

יתרונות הנדנדע

לא מעט אנשים נרתעים מלהכניס הביתה משחקי מחשב, וקל וחומר להעניקם לילדים קטנים. פעמים רבות המשחקים הללו ריקים מתוכן, וגורמים לילדים להתנוון בישיבה מול מסך המחשב, מבלי להפעיל את הראש, ואולי לעיתים גם להזיק להם. אך משחק המחשב "נדנדע", בא בדיוק בשביל לשנות את המצב הזה. בזמן שילדים רבים נרתעים מפעילויות לימודיות בטענות של חוסר עניין וריכוז, "נדנדע" מאפשר לילדים בגיל הרך להכיר את עולמות הידע הנרחבים שיש בעולם היהודי, המתמטי והסביבתי, בצורה מהנה- דרך משחק מחשב מושקע, צבעוני, ועשיר, שמחדיר מוטיבציה גם לילדים השאננים.

"נדנדע" מגיע באריזת תקליטור מיוחדת. כל מה שצריך הוא להכניס את הדיסק אל הכונן. והילדים יכולים להתחיל ללמוד וליהנות. דרך שימוש באנימציות תלת מימדיות, משחקים אינטרקטיביים ואתגרים דידקטיים אחרים. הילדים אט אט עוברים תהליכי פיתוח חשיבה ויכולות למידה עצמאיות. בין הפעילויות השונות, הילדים יכולים להתנסות במעל לשלושים תחומי לימוד שונים, ובניהם: הרכבת פאזלים, התוודעות לעולם הצורות, בקיאות בסדר אותיות האל"ף בי"ת, הכרת לוח המספרים וגם ביצוע פעולות חשבוניות פשוטות. הכל, תוך שימור אווירה מהנה לילדים, שגורמת להם להמשיך ולרצות לשחק וללמוד עוד ועוד.

משחק שומר מסורת ומצוות

 

המשחק עוזר לשפר את יכולות התפיסה החזותית והתפיסה המרחבית. באמצעות מילוי הוראות מילוליות. המלוות בקריינות מלאה בשפות העברית והאנגלית, לבחירת המשתמשים. לכל דמות שמוצגת בסרטוני האנימציה הקצרים, יש משימות שונות ומגוונות המוטלות על הילדים, ובכך ניתנת להם האפשרות לפעול בצורה עצמאית לפתרון הבעיות המוצגות לפניהם.

כפי שנזכר לעיל, המשחק כולו שורה תחת האווירה של המשפחה היהודית שומרת המצוות, והדמויות נראות בדיוק כמו הילדים שמשחקים איתן. המשחק מתאים לגילאי הגן, ולכיתות היסודי הנמוכות. ניתן למצוא את "נדנדע" באתר "גרינט-תק – תוכן יהודי", ובחנויות משחקים נבחרות אחרות.

נדנדע
נדנדע, צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *