מי היה ברוך אינדיג? מה הרקע שלו, על הרצח וההתאבדות שעוררו תדהמה גדולה בעולם החרדי וכו. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודותיו.

בקצרה על ברוך אינדיג

ברוך היה בחור ממשפחה חרדית, שעוסקת בחסד, במודיעין עלית. לכשגדל הצטרף לשדר בכמה תחנות רדיו חרדיות, והגיש תוכניות שונות שעלו בסדר היום. לאחר מכן הצטרף אינדיג להפקת תוכניות גם בתחנת הרדיו של צה"ל, גל"צ, ושידר גם שם.

אינדיג היה מוכר בקרב חבריו כבעל חוש הומור ועם לב טוב. לפני כמה שנים הוא כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו, ובו סיפר על התעללות שעבר בידי איש חינוך. בפוסט פנה ברוך לאיש החינוך וכתב: "אז תן לי לצעוק לך את זה חזק לכרית, אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם". הוגשו נגדו בעבר כתבי אישום בגין התחזות באינטרנט והטרדה.

על הרצח וההתאבדות

על פי דיווחים בכלי התקשורת השונים, בשנת 2017, ברוך אינדיג ובת זוגו באותה העת אודליה בכר, הגיעו לבית המלון רודוס, שבעיר אילת, ללא הזמנה מוקדמת. לאחר יומיים מרגע כניסתם לחדרם, עובדי המלון קראו לכוחות מד"א ודיווחו שמצאו את גופותיהם של השניים, כשעליהם סימני חנק, ומכתב התאבדות מונח לצידם. המשטרה פתחה באותו הרגע בחקירה של נסיבות האירוע, ולאחר מספר ימים קבעה כי החשד הוא, ככל הנראה, שברוך אינדיג הוא שרצח את אודליה בכר, ולאחר מכן שלח יד גם בנפשו.

הרצח וההתאבדות הכו בתדהמה את משפחותיהם ומכריהם של השניים, ובהלוויה ספד אביו, מנחם אינדיג, בדמעות: "אהבתי אותו אהבת נפש", הוא אמר.

המשטרה, חקרה אפשרויות נוספות, אך לבסוף החליטה לשחרר את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר לקבורה. בהודעה ששחררה נאמר כי: “משטרת ישראל ביצעה את מרבית החקירות והבדיקות הנחוצות לצורך החלטה על נחיצות הנתיחה, עוד בטרם חלפו 24 שעות להחלטת עיכוב ביצוע הנתיחה בבית משפט העליון – והורינו על שחרור הגופות, על מנת לאפשר למשפחות להביאן לקבורה”.

ברוך אינדיג
ברוך אינדיג, צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *