קרדיט תמונה FREEPIK

ארגון אירוע הוא אף פעם לא קל. אולי כדאי לך לעבור על רשימת הבדיקה הזו כדי למנוע טעויות וכדי לנהל את האירוע שלך בצורה חלקה ללא פגמים.

אספקת מעט מדי מזון

לפעמים אם יש לך תקציב, אתה יכול לטעות ולהגיש קייטרינג בשרי כשר למהדרין שלא יהיה מספיק אוכל לכולם. הימנעו מכך בעת אירוח אירוע קייטרינג. האורחים שלכם צריכים להיות מופתעים מכמות האוכל ומהמצגת ולא מהמחסור. עם זאת בחשבון, עדיף לחשב את מספר המבוגרים או הילדים ולעשות כמיטב יכולתך לעמוד בציפיות שלהם כדי להימנע מלהיגמר באוכל טוב.

לא מכיר את הקהל שלך

אתם מארחים את אירוע קייטרינג בשרי כשר למהדרין הראשון שלכם אבל אינכם מכירים את העדפות האוכל של האורחים שלכם? אנו ממליצים לנסות "קייטרינג מותאם אישית". המשתתפים יוכלו לאכול את האוכל האהוב עליהם מהמזנון, לבחור מבין אפשרויות רבות הזמינות, ולהיות מרוצים לחלוטין. הקפידו לכלול ארוחות טבעוניות, ארוחות צמחוניות וללא גלוטן לצורך הגבלות תזונתיות.

לא שומרים על התקציב תחת שליטה

ישנם אתגרים רבים שעומדים בפני מארגן אירוע . אחד מהם הוא ניהול ועמידה בתקציב. כדי להימנע מהוצאות גדולות מדי ולעבור על זה, כדאי לארגן את התקציב להוצאות נוספות. בדרך זו, תתחשבו גם באי הוודאות שיעלו לכם יותר כסף מהצפוי.

לא מציעים אפשרויות מזון מספיקות

הצעת בחירה גרועה של מזון לא אומר שתחסוך בתקציב. בארגון אירוע כדאי ללכת על האוכל הכי זול שכולם אוהבים, שישמח את כולם ויתן רושם טוב על האירוע שלכם. פסטה או אטריות הן הדוגמאות המובהקות ביותר לאופן שבו אפשר להגיש מנה שאפשר לשלב בכמה דרכים, שיכולות להיות ללא גלוטן וטבעוניות. זה גם סופר זול, וכולם אוהבים את זה!

קייטרינג בשרי כשר למהדרין לאירועים בתקציב נמוך: חסוך כסף מבלי להיראות זול

ארח את האירוע שלך בין הארוחות

אל דאגה אם אתם מתכנני אירועים שמקפידים על תקציב קפדני, אך עדיין עליכם להציע כמות משמעותית של אוכל לציבור גדול. עדיין יש המון דרכים לערבב דברים מבלי לחרוג מהתקציב שלך.

אפשרות אסטרטגית אחת היא לארח את האירוע שלך בין הארוחות. בדרך זו, האורחים לא יהיו מרוכזים מדי באוכל וייהנו מלפטפט אחד עם השני במקום זאת. ואכן, אירוע הוא לא רק להשאיר אנשים שבעים, זה בעיקר על החוויה.

תציע מתאבנים וחטיפים

אם אתם מחפשים משהו סתמי וקל יותר, תמיד תוכלו לספק לאורחים שלכם מתאבנים טעימים וחטיפים לנשנש. אתה יכול לכלול מגוון של מזון שישביע את כולם תוך שמירה על תקציב נמוך. כמה דוגמאות נהדרות יכולות להיות גבינה וקרקרים, מתאבנים של פירות טריים, קוקטיילים של שרימפס או פיצה ולחמים שטוחים.

מציעים ירקות ופירות

הצעת ירקות ופירות מסודרים להפליא יכולה להוות תוספת נהדרת לקייטרינג בשרי כשר למהדרין שלך. עבור ירקות כמו גזר, מלפפונים ועגבניות, אתה תמיד יכול להגיש אותם עם רטבי טבילה טעימים. במקרה שאתה הולך עם פירות, אתה יכול להכין סלט פירות גדול ורענן או אפילו לשלב אותם עם מזרקת שוקולד כדי להוסיף מגע מהודר. הם חלופות ידידותיות לתקציב ומעולות עבור אנשים שרוצים להישאר קלילים ולאכול בריא.

הציעו בשר זול יותר כמו עוף מהדרין

אחת הדרכים האפקטיביות להפחית את העלות הסופית של האירוע שלך היא להשתמש בפחות בשר. יחד עם זאת, אם אתה רוצה ארוחות טעימות אבל בתקציב מצומצם, אתה תמיד יכול לקנות נתחי בשר זולים יותר כמו עוף.

בסך הכל, קניית עוף נותנת לך את התמורה הטובה ביותר לכספך. כמו כן, ניתן להגיש אותו בדרכים רבות: חזה עוף מטוגן, נאגטס עוף או עוף צלוי. אתה יכול גם לסיים את המנה על ידי הוספת רוטב פירה, סלט כרוב או סלט תפוחי אדמה.

השתמש בצלחות קטנות יותר

בחירה להשתמש בצלחות קטנות יותר תאפשר לאורחים שלך להיות יותר ניידות וידיים חופשיות מקוקטיילים. הם יכולים להתאים בקלות ובנוחות ביד אחת, ובניגוד לצלחות גדולות, יהיה קל יותר לשטוף אותם, כך שתוכלו לחסוך גם בניקוי. האורחים שלכם ייהנו מהאוכל טוב יותר מכיוון שהם יכולים לטעום קצת מהכל ולטעום את כל האוכל.

אתה יכול לתת רעיון קייטרינג בשרי כשר למהדרין לאירוע החי שלך מראה מהודר מבלי שתצטרך ללכת על כוסות וכלים יקרים. הם יכולים להישבר בקלות, הם יקרים, והאורחים שלכם לא ישימו לב לכך אם כל האירוע בפני עצמו מאורגן ואלגנטי. בנוסף, יש לך דרכים רבות אחרות לגרום לאירוע שלך לבלוט. למשל, בכל הנוגע למצגת האוכל, תוכלו לארגן את האוכל בצורה מפתיעה ומקורית.

מציעים מנות פופולריות בלבד

אתה אף פעם לא יכול להשתבש עם אוכל קל שכולם אוהבים . פסטה, המבורגרים וסלטים הם אוכל קלאסי שכולם נהנים ממנו. אם אתה מודאג מהתוצאה הבסיסית, אתה תמיד יכול להגיש אותם בדרכים שונות. לדוגמה, יש כל כך הרבה לגבי פסטה.

הגישו משקאות קלים, לימונדות ומרגריטה, הימנעו מיין ובירה

משקאות אלכוהול כמו יין ובירה הם די יקרים. אם אתם מתכננים אירוע גדול, אולי תרצו למקד את תשומת הלב של האורחים שלכם במשקאות כמו לימונדות, מיצים ומרגריטות. הם מהווים תחליף מצוין למשקאות אלכוהוליים כמו יין ובירה, והם גם קלים יותר.

קרדיט: קייטרינג גורמה גלאט פריים מהדרין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *