"חבדאינפו", אתר החדשות והעדכונים של העולם החרדי. את כל הפרטים על האתר תוכלו למצוא בכתבה הבאה.

מדוע "חבדאינפו"?

אנשי חסידות חב"ד, יכולים למצוא את עצמם לא פעם בחיפוש אחר אתר חדשות עדכני, מעניין, ומקיף על העולם החבדניקי בפרט, ועל העולם החרדי ככל. רבים מחסידי חב"ד עסוקים בלימוד תורה או טרודים בעבודות למען יהודים ברחבי העולם, ולא פעם קשה למצוא את כל המידע הרלוונטי והייעודי עבורם ועבור אורח חייהם, בין בליל האתרים באינטרנט. לשם כך הוקם אתר "חבדאינפו"- אתר שנותן לחסיד חב"ד הממוצע את כל החדשות, העדכונים, והמידע שצריך לדעת- בצורה מותאמת, נוחה וייעודית לציבור הדורש אותו.

אודות האתר

האתר "חבדאינפו" הוקם בשנת התשס"ג, כחלק ממאמץ של מספר חסידי חב"ד, לתת מקום ובמה לפעילות המבורכת של התנועה החסידית בארץ ובעולם. האתר מרכז את העשייה את השליחים המוצבים ברחבי תבל, ומספק עדכונים נרחבים על הפעילות של אותם שליחים. ואם לא די בכך, "חבדאינפו" מספק גם מידע בשפה האנגלית, לטובת שליחי חב"ד ומשפחותיהם, שלא דוברים את השפה העברית. באתר ישנה גם הפניה לחנות ייעודית ומיוחדת, שמוכרת ספרים, מוצרי יודאיקה ומגוון מוצרי גאולה ומשיח.

מה האתר מציע?

בנוסף, לאתר יש גם מספר לא קטן של מדורים שמעודכנים באתר מדי שעה. בין היתר תוכלו למצוא באתר היצע רחב של דיווחי אקטואליה, פוליטיקה, וכמובן גם על כל מה שחדש בעולם חב"ד. ב-"חבדאינפו" נמצאים גם שיעורים מבית המדרש, דרשות מוסרטות, כותרים תיעודיים, וגם סרטונים מיוחדים לילדים לגיל הרך. ואם תרצו גם לשמוע מוזיקה מהעולם החסידי- תוכלו לאתר שירים במדור "אינפוMUSIC", מנוע חיפוש ייחודי של האתר החב"די, שנותן גישה לכל עולם הזמר והמוזיקה היהודית והחסידית. האתר גם שימושי מאוד.

לאתר יש פורומים, ערוץ ניגונים שמכיל את כל ניגוני חב"ד הישנים והחדשים, וגם ספר טלפונים מקיף. כמובן גם האתר מספק לוח שנה עברי ועדכני, זמני תפילות, כניסות ויציאות השבת, וכיו"ב.

"חבדאינפו" מומלץ לכל אדם שמעוניין למצוא מידע מקיף על פעילות חסידי חב"ד בארץ ובעולם, וגם לכל שימוש אחר שצריך חסיד חב"ד בתקופה הזאת.

חבדאינפו
חבדאינפו, צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *