מעבר דירה הוא אירוע מורכב. מצד אחד זו יכולה להיות תחילתה של התחדשות מופלאה וגם המעבר עצמו יעבור באופן חלק ונעים. מצד שני יש לא מעט מקרים שבהם מובילים לא מקצועיים גרמו נזק של ממש – שברו חפצים יקרי ערך, פגעו במשקוף או בקיר בבית החדש, איחרו באופן משמעותי ואפילו לא טרחו כלל להגיע במועד שנקבע. בהתאם חשוב מאוד לבחור חברת הובלה באופן מושכל, ובפרט מומלץ להתייחס לדגשים הבאים.

ותק

הוותק של חברת הובלה הוא אינדיקציה מצוינת לאיכות השירות שהיא מספקת: באופן טבעי חברת הובלה איכותית נהנית ממוניטין מרשים ולכן תמשיך לפעול שנים רבות, בעוד חאפרים נפלטים מהשוק תוך זמן קצר.

בנוסף, חברות הובלה עם ניסיון רב יודעות להתנהל ביעילות מרבית ולכן להשלים כל מעבר דירה, או העברת תכולת משרד, חנות וכו', בזמן קצר במיוחד – וללא תקלות.

המלצות

למובילים איכותיים יש תמיד לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ עליהם. בהתאם אחת הדרכים היותר אפקטיביות למציאת חברת הובלה שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות היא לבקש המלצות מחברים ומכרים. כדאי לוודא שההמלצה היא על סמך עדות ממקור ראשון, שהיא כמובן האמינה ביותר. בנוסף רצוי להסתמך על המלצות שנשענות על שירות שניתן בטווח של השנה החולפת.

רצינות

כבר כשמבקשים הצעת מחיר להובלה אפשר להתרשם ממידת הרצינות של כל חברה. נציגי חברות הובלות מקצועיות כמו למשל הובלות מיכאל ובוריס יבררו את כל הפרטים הרלוונטיים – מהו היקף התכולה, אילו מכשירי חשמל גדולים נכללים בהובלה, מהם הרהיטים שאותם יש להוביל, האם נדרשים פירוק והרכבה של פריטים מסוימים, באיזה קומה נמצאת הדירה, האם יש מעלית בבניין ואם לא האם חדר המדרגות רחב או צר (הן לגבי הדירה שממנה יוצאת ההובלה והן לגבי הדירה שאליה תועבר התכולה), האם הנגישות לבניין מוגבלת בכל צורה שהיא, ועוד ועוד.

רק לאחר איסוף המידע המקיף תינתן הצעת מחיר, ואתם תוכלו לדעת שמדובר בחברה רצינית שאפשר להפקיד בידיה את המעבר בלי לחשוש ובראש שקט באמת.

ביטוח

עוד מרכיב שתורם לשקט הנפשי של מי שמתעתד לעבור דירה הוא ביטוח. שימו לב שלא מדובר בביטוח המשאית אלא בביטוח ייעודי של התכולה שמועמסת על המשאית – כלומר הרכוש שלכם (או הסחורה מהחנות, הציוד של העסק וכו'). דגש נוסף הוא תקפות הפוליסה וכדאי לבקש לעיין גם באותיות הקטנות כדי לוודא שאתם מוגנים לגמרי בפני כל נזק שעלול להיגרם גם שלא באשמת המובילים.

מחיר

גם אחרי סינון יסודי על סמך כל הפרמטרים הנ"ל נשארות מספיק חברות הובלה רציניות ואמינות – ואותן כדאי להשוות על סמך הצעת המחיר. כמו כן ניתן להתמקח וכך להוזיל את עלות המעבר, כשדרך נוספת לעשות זאת היא לתזמן את מועד ההובלה לאמצע החודש כשהביקוש לשירותי הובלה נמוך יותר בהשוואה לימים הראשונים והאחרונים בכל חודש.

 

 

 

 

 

הובלות
הובלות אילוסטרציה צילום FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *