קרדיט תמונה FREEPIK

העיר הבירה, הלוא היא ירושלים, מוכרת לכולנו בזכות הכותל, הכנסת והקשר שלה ליהדות, אך בירושלים יש עוד הרבה מה לראות מעבר. היא מתאימה למבוגרים, זוגות, משפחות ולכולם יש מה לעשות בה. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל על האטרקציות הנפוצות בעיר הייחודית ומעבר למידע הרחב, קיבלנו גם כמה טיפים מעולים ודרך מצוינת להנות בעיר בעלויות משתלמות.

איפה כדאי לטייל בעיר ירושלים?

את העיר ירושלים ניתן למעשה לחלק לאזור העיר העתיקה, שכונות העיר החדשה ואזורים סביב העיר ירושלים. בכל אזור תוכלו להנות ממגוון אטרקציות בירושלים המותאמות לגילאים שונים, זוגות או משפחות.

טיול היסטורי המותאם למשפחות

אם אתם אוהבים היסטוריה או רוצים להקנות לילדיכם ידע היסטורי על העיר ירושלים בתקופת המקרא, יש מה לעשות בירושלים בתחום הזה.  הנה מספר מקומות שכדאי לכם להגיע אליהם באזור העיר העתיקה.

הכותל המערבי – הכותל המערבי הוא שריד מתקופת בית שני של בית המקדש שהוחרב. מדובר על מקום דתי לעם היהודי שנוהגים להגיע אליו, להתפלל ולבקש משאלות לב מהקדוש שבמרומים. משפחות שמגיעות עם הילדים לכותל, יוכלו להכין איתם משאלות מבעוד מועד, להסביר על הכותל ולדחוס בין האבנים את המשאלות.

עיר דוד ומעיין גיחון – מתחם שלם מקראי שנעשו בו חפירות וגילו את עיר דוד העתיקה הכוללת תעלות מים ומעיין הגיחון. משפחות עם ילדים שמגיעות לאטרקציה זו, יוכלו להנות מהסיורים המודרכים ומפעילויות ייחודיות על ההיסטוריה הייחודית של המקום.

מנהרות הכותל – מנהרו שהתגלו בקרבת הכותל והן חושפות את העיר הקדומה מתחת לפני האדמה. סיור מרתק שמתאים למשפחות עם ילדים גדולים.

טיול בעיר החדשה עם אטרקציות מגוונות

מי שמגיע לירושלים כדי להנות מהעיר החדשה, יוכל להנות מהאטרקציות השונות שהעיר מציעה. אם אתם שוהים בעיר למספר ימים, תוכלו להיכנס לפורטל קרמל, לחפש מה פתוח היום בעיר ולהתחיל בתכנון היום. הנה מספר אטרקציות שכדאי להכיר ובתוך הפורטל תמצאו עוד רבות מהן.

גן החיות התנכ"י – גן חיות גדול ומקסים המאפשר גם לילדים הקטנים שבחבורה להנות מאוד.

עמק הצבאים – פארק טבעי שבו ניתן להנות מלהקות צבאים, ציפורים, בריכות מים ועוד. מקום קסום שמתאים גם לטיול עם ילדים בעגלות.

מוזיאון המדע – תערוכות וסדנאות בתחום המדע שמתאימים לכל הילדים הסקרנים.

אקווריום ירושלים – העולם התת ימי בתוך אקווריום אחד ענק שיהווה עבור ילדכם הכרות עם העולם המופלא הזה.

טיפים חשובים לטיול בירושלים

  1. קר בערב – טיול בירושלים, במיוחד בשעות הערב, גם אם מדובר בעונת הקיץ, הוא קריר. חשוב להצטייד בשכבה נוספת חמה יותר.
  2. חניה – העיר ירושלים פקוקה מאוד. מומלץ לזהות את אזורי הנסיעה ואזורי החניה מבעוד מועד וכך לחסוך בזמן.
  3. נעליים נוחות וציוד – הטיולים הרגליים בירושלים עשויים להיות ארוכים. חשוב להגיע לטיול כזה עם נעלי הליכה טובות, כובע, מים, קרם הגנה ונשנושים לדרך.

להנות מאטרקציות שוות בירושלים במחירים שווים עם השוברים של קרמל

בחודש דצמבר האחרון פורטל קרמל – פורטל הפנאי של ישראל, נכנס לעולם השוברים. הפורטל שבו מצוי מידע רחב על שלל אטרקציות בכל רחבי הארץ, מציע כיום גם שוברים, הנחות וקופונים עד 50% הנחה. מערכת השוברים פתוחה לכל מי שנרשם לאתר ולכן היא מיועדת לכולם. לרגל הכניסה של הפורטל לתחום השוברים, כל משתמש באתר יקבל קוד קופון XXX של 5 שקלים למימוש ראשון באתר.

ניסים כהן, הבעלים של פורטל קרמל: "הכניסה של הפורטל לעולם השוברים מאפשרת לכל משפחה בישראל להנות מהנחות לאטרקציות מהנות לכל המשפחה מבלי להיות חבר במועדון ייחודי כלשהו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *