אתרי מוזיקה חסידית יש למכביר באינטרנט. אבל לפעמים קשה למצוא אתר שמרכז לתוכו את כל העולם הענק של הזמר החסידי. בין להיטיו וניגוניו השונים, למערכת מעודכנת מעניינת, וכמובן פשוטה וקלה להשמעה. עדיין מחפשים? אז כדאי שתכירו את "חסידי ניוז", אתר המוזיקה החסידי שאתם חייבים להכניס למועדפים שלכם.

"חסידי ניוז" קיים לא מהיום

כבר יותר מארבע עשרה שנה שעורך אותו איש התקשורת החרדי יוסף ארנפלד, שגם ייסד והקים אותו במו ידיו. "חסידי ניוז" הוקם במטרה לספק עדכונים על הנעשה בעולם המוזיקה היהודית והחסידית.  צוות האתר מדגיש את אהבתו לצלילי המוזיקה היהודית המרגשת, שנוגעת בלב ובנשמה. במשך השנים נוספה לאתר האפשרות להצטרף לפורום גולשים ייעודי, שמטרתו לשתף במחשבות והגיגים על שירים ולהיטים שיצאו לאחרונה, וגם כאלה שנמצאים איתנו זמן רב. עם הזמן האתר צבר תאוצה, והתייצב כפופולארי מאוד במגזר. כהיום, הוא כבר הפך להיות בגדר חובה למי שרוצה להישאר מעודכן בעולם המוזיקה החסידי.

אז מה אפשר למצוא באתר?

האתר מציע לנו כמעט הכל- מראיונות עם ענקי הזמר החסידי והכוכבים העולים בתחום, דרך השמעות בכורה של סינגלים חדשים, ועד ללוח תאריכים להופעות השונות שעומדות להתרחש. בנוסף, באתר ישנו מבחר רחב של סקירות, קליפים מרגשים, וגם כתבות ועדכונים חמים על המתרחש אצל היוצרים, הזמרים וכל אנשי התעשייה מהתחום.

מגוון השירים בחסידי ניוז הוא עצום. זמרים מכל רחבי הסקאלה מאוגדים לאתר. האתר מעוצב בצורה פשוטה, נטורליסטית וקלה לשימוש. בצידו של האתר ישנה מפה שמרכזת את השמות הגדולים של ענקי הזמר היהודי והחסידי מהארץ והעולם, בצורה שמאפשרת נגישות מהירה ולא מסובכת לאיזה אמן או יוצר שתרצו. יעקב שוואקי, אברהם פריד, גד אלבז, אלי קליין, בני פרידמן, יהונתן ראזל, משה לאופר- כל השמות הגדולים של תעשיית המוזיקה כבר נמצאים שם, ומחכים לכם.

חסידי ניוז
חסידי ניוז, צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *